Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Kępicach
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

Protokół Nr XXIV/2008 z sesji Rady Miejskiej w Kępicach z dnia 16.07.2008

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PROTOKOŁ NR XXIV/2008

Z SESJI

RADY MIEJSKIEJ

W KEPICACH

Z DNIA 16 lipca 2008

(zwołana w trybie nadzwyczajnym)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                    SESJA ROZPOCZEŁA SIĘ O GODZ. 15,00

                                                    SESJA ZAKOŃCZYŁA SIĘ O GODZ.15,35

 

 

 

 

 


Na stan 15 radnych w sesji uczestniczyło 12 radnych, według załączonej do protokołu listy obecności - załącznik nr 1

 

W sesji uczestniczyli:

 

Pan Marek Piotr Mazur  – Burmistrz Miasta i Gminy

Pani Magdalena Gryko  - Z-ca Burmistrza  Kępic

Pan Marian Wolański- Dyrektor Zakładu Energetyki Cieplnej w Kępicach

 

 

 Ad 1 a i b.

 

Obrady sesji zwołanej na wniosek Burmistrza Kępic w trybie nadzwyczajnym zgodnie z paragrafem 19 Statutu Gminy – załącznik nr 2 otworzył Przewodniczący Rady Miejskiej Pan Marek Busłowicz witając gości zaproszonych i radnych.

 

Na podstawie listy obecności Pan Przewodniczący stwierdził wymaganą ilość radnych do prowadzenia obrad i podejmowania uchwał.

 

(0,03,05)c)Pan Przewodniczący zaproponował następujący porządek posiedzenia :

1. Sprawy organizacyjne:

a/ otwarcie sesji

b/ stwierdzenie prawomocności obrad

c/ przyjęcie porządku obrad.

2. Projekt uchwały w sprawie zmian w budżecie gminy Kępice na rok 2008

3. Zakończenie sesji .

 

Uwagi do porządku wnieśli:

Pan Eugeniusz Kluk -moje pytanie dlaczego środki na tą inwestycję są  przekazywane w trybie sesji nadzwyczajnej. Z materiałów jakie otrzymaliśmy też nic nie wynika. Drugie pytanie: otrzymałem zawiadomienie wczoraj i to o godzinie 14,30. Mimo tego ,że jest to sesja nadzwyczajna ,czy nie zapóźno otrzymujemy zawiadomienia ,jest okres letni i każdy z nas   ma swoje plany ,poza tym, w statucie jest zapis co najmniej dwa dni  ,według mnie co najmniej to jest to minimum  gdzie radny powinien otrzymać materiały  na sesję nadzwyczajną. Chciałbym uzasadnienia dlaczego tak nagle wynikła ta sprawa.

(0,04,25)Pan Przewodniczący- uważam, że temat rozszerzy Pan Burmistrz.

Natomiast co do kwestii drugiego pytania sprawa ta jest uzasadniona.

(0.05,00)Pan Burmistrz Kępic Marek Piotr Mazur – abyśmy mogli przejść do dyskusji nad tematem ,to w pierwszej kolejności powinniśmy przyjąć porządek obrad, jaki będzie tok dyskusji to będzie to wynikało w trakcie .Takie uzasadnienie jakie uważałem ,ze mogę napisać w tym wniosku zostało napisane  z tym założeniem ,że w trakcie dzisiejszych obrad uzasadnię ,czy rozszerzę je. Stąd trudno abyśmy dyskutowali nad problem którego tak naprawdę nie wprowadziliśmy pod obrady. Także kolejność powinna być odwrotna ,powinniśmy przyjąć porządek jest to tylko jeden punkt i w następnej kolejności nad nim dyskutować.

Natomiast samo przesłanie:, pomimo, że był to priorytet Poczta po tych strajkach jeszcze nie wyszła na pełną prostą stąd te materiały dotarł jak dotarły. Robiła to w zastępstwie p.Ewy Derry p .Halina  Jankowska nie skonsultowała  tego  do końca, nie rozesłała tego poprzez gońców ,a zdecydowała się poprzez Pocztę Polską ,stad to opóźnienie. Na pewno mielibyście państwo materiały jeszcze  w poniedziałek  przed końcem dnia ,gdyby tym trybem wysłała .Za to opóźnienie przepraszam .Pozostałe sprawy wyjaśnię przy omawianiu .

 

(0,06,58)Pan Przewodniczący poddał pod głosowanie proponowany porządek obrad.

Porządek obrad został przyjęty …. głosami „za” przy …. głosach wstrzymujących.

 

(0,07,23)Ad 2.. Projekt uchwały w sprawie zmian w budżecie gminy Kępice na rok 2008.

 

Projekt uchwały radni otrzymali wraz z zawiadomieniami na  sesje –załącznik nr 3.

 

(0,07,36).Projekt uchwały omówił Pan Burmistrz Kępic Marek Piotr Mazur. Szanowni Państwo .Punkt jest krótki i to na niewielką kwotę, a tryb zwołania i sposób realizacji tego przedsięwzięcia wynika z dwóch faktów;

-około dwóch lat temu realizując ścieżkę edukacyjną Pan Nadleśniczy stwierdził, że przydałaby się toaleta w miejscu w pobliżu jeziora. Służyłaby tym którzy przyjeżdżają na pole namiotowe i tym którzy są na plaży. Ta dyskusja dopiero w tym roku nabrała pewnego konkretnego wymiaru Nie tak dawano bo w granicach dwóch tygodni otrzymałem taki telefon z Nadleśnictwa gdzie zaproponowano, że Nadleśnictwo sfinansuje jedną toaletę, jeśli Gmina sfinansuje drugą. Uważam, że Korzybie pomimo napływu turystów będzie miało jedną dobrą toaletę to na pewno im wystarczy. Stawianie dwóch ze świadomością ,że poza zakupem będzie trzeba takie urządzenie podłączyć to jest to pewien problem. Po tej rozmowie był jeszcze kontakt z Panią Wiceburmistrz jakby w nawiązaniu.W związku z tym, że rozmawialiśmy z Panem Bronkiem  na  ten temat  co z toaletą, bo dobrze byłoby aby na bieg Gaduły mogła za funkcjonować ,zapytałem na jakim etapie realizacyjnym jest to przedsięwzięcie w Nadleśnictwie .Dowiedziałem się, że Pan Nadleśniczy nie chce niczego takiego kupować, może ewentualnie dofinansować jeżeli dołożyliby się mieszkańcy, firmy działające na terenie Korzybia to byłoby bardzo dobrze ,ale najlepiej  aby ktoś to zakupił zrobił, a on wesprze to finansowo. Te uzgodnienia były w zeszłym tygodniu –zakończyły się one podaniem kwoty w jakiej Nadleśnictwo chciałoby uczestniczyć, ale w trakcie przygotowywania do tego obiektu nie chciałem aby to był TOJ TOJ , gdzie musi przyjeżdżać sprzęt  i czyścić, tylko  korzystając z kanalizacji byłaby to toaleta która będzie miała bieżącą wodę i podłączenie  do kanalizacji, demontowana na okres zimowy  żeby nie niszczała niepotrzebnie .Okazało się jednak, że nikt z sąsiadów nie ma wody ,którą moglibyśmy podłączyć bezpośrednio do  toalety ,ponieważ korzystają z własnych studni dość płytkich  i byłaby obawa podłączenia takiej wody do obiektu użyteczności publicznej, gdyby  cokolwiek się zdarzyło, jakiekolwiek zatrucie, czy jakiekolwiek problemy sanepid by nam tego nie podarował.

 Zaczęliśmy się zastanawiać -to było działanie p. Dyrektora Mariana Walońskiego jak zasilić w wodę i jak podłączyć do kanalizacji toaletę. To zostało skalkulowane, uzgodnione, w internecie wybrana oferta firmy, która jest tania, poza kwotę transportu to kwotę 3.000zł jest to obiekt Polskiej produkcji. Dodam ,że niemieckie były dwukrotnie droższe.

W związku z tym ,że jest to pierwsza tego typu to uznaliśmy ,że warto spróbować ,a sposób wykonania moglibyśmy odłożyć ,ale jeśli mielibyśmy zainstalować ta toaletę w miesiącu sierpniu to ona nie miałaby sensu, z myślą o gościach jakich będziemy mieli w sobotę w Korzybiu .Stąd aby nie wydawać  vAT-u to ZEC wbudowując to w siec i kupując toaletę odliczy VAT ,zaproponowałem zwołanie sesji nadzwyczajnej, aby można było ta dotację przesunąć i to zadanie wykonać ,tak aby na sobotę obiekt funkcjonował. Do tego była potrzeba wykonania  140 metrów linii wodociągowej  ,która będzie w perspektywie zasilała te domy przy ulicy Jeziornej ,ale na dzień dzisiejszy  na samym końcu będzie  podłączenie do  naszego obiektu i stąd to tak brzmi ,że budujemy tyle sieci wodociągowej dla jednego obiekciku, ale ta sieć  jest w projekcie zaplanowana i każdy z lokatorów który wyrazi chęć będzie do tej sieci podłączony i stąd chęć zrealizowania  tego przedsięwzięcia przed sobotą skłonił nas  do takiej decyzji  ,stąd  taki tryb i  taki sposób działania .

Przenosimy kwotę 23.000zł bo na tyle została z kosztorysowana praca i w zakresie wodociągu i zakupu tej toalety ,tam jeszcze jest podłączenie kanalizacyjne ,ale to jest już w gestii jednego inwestora ,stąd nie chciałem dzielić aby ktoś kupował toaletę , a ktoś podłączał. Zostało to scedowane na ZEC. Jeśli Państwo podejmiecie taką decyzję to od początku do końca zainstalowanie, podłączenie i zasilenie w wodę i odprowadzenie ścieków-za to wszystko będzie odpowiadał ZEC. Pomniejszamy kwotę przyznaną na ostatniej sesji na toalety miejskie w Kępicach o te 23.000zł ,które rozwiążą problem Korzybia w tym miejscu ,a myślę, że  i też nie pozbawią Kępic szansy na zrealizowanie, bo prace projektowe trwają .W momencie gdy tylko nabędziemy działkę od Miasteckiej Spółdzielni Mieszkaniowej będziemy mogli realizować to przedsięwzięcie kępickie i również chciałbym aby je realizował Pan Dyrektor. Jeśli taka decyzja będzie to będziemy jeszcze raz głosować na ewentualne przeniesienie pozostałej kwoty do  ZEC.

Trwa sezon, były zapowiedzi inne wobec naszego partnera ,a inne ostatecznie zapadły. Dosłownie w końcówce z ubiegłego tygodnia, a potwierdzone dopiero w  poniedziałek w tym tygodniu ,stąd taka decyzja i taki tryb działania

 

Dyskusja:

(0,13.55) Pan Eugeniusz Kluk - pierwsze pytanie:

W materiałach otrzymaliśmy koszt ofertowy wykonany przez Przedsiębiorstwo Instalacyjno-Budowlane EKO INSTAL, nie rozumiem tego bo powiedział Pan, że będzie to robił ZEC.Tutaj w kosztach ,które zgadzają się z kwotą ,którą mamy podjąć jest podatek VAT 3.606zł, ale i również i tu proszę o wyjaśnienie p. dyrektora koszty pośrednie 50 % ,koszty zakupu 5 % ,VAT 22% .

Moje pytanie, czy ten kosztorys ofertowy jest aktualny i dane liczbowe ,które są podane ,czego zakład będzie się trzymał.

Drugie moje pytanie do p. Dyrektora ,który będzie to wykonywał : jaka rura tam jest kładziona: plastikowa, czy ocynk ,jaki będzie bezpośredni koszt materiału bo o koszcie toalety Pan Burmistrz nam już powiedział.

(015,16) Pan Burmistrz Kępic - to ,że przesuwamy kwotę dotacji i przekazujemy ją Zakładowi Energetyki Cieplnej to znaczy że na jego głowę i na ten Zakład cedujemy wykonanie tego zadania ,ale to nie znaczy ,że osobiście Pan Dyrektor będzie prowadził wykopy pod rurę ,czy wykonywał inne elementy. Pan powiedział, że powiedziałem, że Zakład Energetyki Cieplnej ,a tu jest kosztorys wykonawczy firmy. Jeśli przekazujemy dotację to procedury i sposób realizacji wykonuje Zakład Energetyki Cieplnej i za to odpowiada.

VAT jest podatkiem od wartości dodanej i każdy przedsiębiorstwa który wykonuje jakiekolwiek prace ten podatek musi naliczyć, w kosztorysie natomiast płatnik który jest płatnikiem  podatku VAT po zapłaceniu odlicza go sobie, wówczas ten  koszt o ten VAT się pomniejsza, ale nie może być wyłączony z faktury i  nie może być wyłączony z kosztorysu wykonawcy ,który ten VAT musi zapłacić. Tym VAT-em obciąża płatnika podatku VAT ,inwestora tj. ZEC ,a księgowość zakładu odlicza sobie od kosztów jakie będzie realizowało, od kosztów zakładu. Tak wygląda procedura księgowa.

Chciałem aby i podłączenie wody za która odpowiada Pan dyrektor i kanalizacja  za która odpowiada p. Dyrektor , jak również  wykonanie  tego elementu poprzez zlecenie firmie ,która wykonywała te prace ,żeby to było wszystko w  jednych rękach, aby za to odpowiadał Zakład Energetyki Cieplnej .

Załączony kosztorys na ten zakres prac ,ale to po to aby to przyśpieszyć i zrealizować jak najlepiej.

Natomiast co do technicznego i materiałowego wykonania to proszę Pana Dyrektora .

(0,17.18)Pan Marian Waloński – Dyrektor Zakładu Energetyki Cieplnej – rura będzie wykonana zgodnie z dokumentacją, która była wcześniej wykonana ,także będzie to rura PCV .Dzisiaj wyjechałem z Korzybia ,byliśmy tam z Panią Burmistrz o około południa ,dwie rodziny jadą  już dzisiaj po zawory, zasuwy, żeby korzystać  z tego naszego wodociągu ,bo mają problemy z woda.

(0,17,46)Pan Eugeniusz Kluk – Panie dyrektorze ja zadałem krótkie pytanie: jaka rura i ile ona będzie kosztowała i proszę mi na nie odpowiedzieć.

(0.17.51)Pan Marian Wolański - zgodnie z dokumentacją, która jest wykonana „fi” 90 PE .Muszę sięgnąć do dokumentacji ,aby odpowiedzieć dokładnie .

(018.12)Pan Eugeniusz Kluk – z tego co Pan powiedział przed chwileczka ja rozumiem, że prace się już zaczęły, skoro rodziny już jada po zakupy.

Pan Wolański wiedzą co mają robić !

Pan Kluk -konkretnie Panie dyrektorze zaczęły się prace czy nie?

Pan Waloński –koszy bezpośrednie rury 3.153zł

Pan Kluk- czyli 17.000 zł robocizna

Pan Waloński – to nie 17.000 zł ,do tego dochodzą hydranty na początku i na końcu,

Pan Kluk – a skąd my mamy o tym wiedzieć, przecież nie mamy do tego materiałów.

(0.19,03)Pan Burmistrz –Panie Gienku ,czy Pan jest inspektorem nadzoru 

Pan Kluk – nie, nie jestem, ale Panie Burmistrzu jak mamy nad czymś głosować ,coś co robi się w sesji nadzwyczajnej ,kiedy mam się o tym dowiedzieć na komisji ,chyba nie ,wiem mam prawo dociekać do bólu?

(0.19.17)Pan Burmistrz – tak, ale Pan pyta o szczegóły zakładając, że poza rurą jest tylko wykonanie robocizny wykop jest

Pan  Kluk  z materiałów nic innego nie wynika .Chciałbym uzyskać odpowiedz  od Pana Dyrektora na pytanie czy roboty się zaczęły czy nie ?.

Pan Waloński

(0.19,41)Pan Kluk – nie pierwszy raz jesteśmy zaskoczeni czymś, że pieniądze przeznaczamy na prace które są już wykonywane ,albo skończone .Gdybyśmy dzisiaj tych pieniędzy nie przyznali to ciekawe jak by to wyglądało.

Natomiast mama dalsze pytanie: czy ta toaleta od momentu otwarcia będzie płatna, czy bezpłatna i kto będzie administrował ,czyli dbał o administrację prawidłową i inne rzeczy.

(0,20,25)Pan Burmistrz Marek Piotr Mazur – sprawy w tej chwili nie są jednoznacznie rozstrzygnięte, jesteśmy po rozmowach z Panem Bronkiem ,który jest jednocześnie i sołtysem i radnym bo za toaletę musi odpowiadać ktoś kto jest na miejscu .Myślę, że sposób eksploatacji .Moim zdaniem powinna to być toaleta bezpłatna ,sposób utrzymania czystości ,jest to sprawa zupełnie odrębna ,jest ona dopinana, tak aby po zamontowaniu była definitywnie rozstrzygnięta kto odpowiada ,kto sprzęta tak abyśmy mieli obiekt za który byśmy nie musieli się wstydzić.

(0,21,27)Pan Eugeniusz Kluk- Panie Burmistrzu, jeśli bezpłatny to jest na pewno wygodny, ale kto będzie ponosił koszty bezpośredniej eksploatacji :woda ,ścieki .

(0,21,16)Pan Burmistrz –szanowni państwo będzie to opomiarowany obiekt, będzie tam zasilanie w wodę ,będziemy mieć mierzoną ilość wody i musimy te koszty widzieć w naszej działalności .Tak jak będziemy wiedzieli koszty kolejnej toalety ,którą chcemy postawić w Kępicach i która będzie kosztowała ,a nie może obciążać ludzi jeśli ma być dostępna i bezpłatna. Będzie to kwota nie wiem 500.00zł czy 1.000zł ,czy 200.00zl na papier i wodę . W ciągu  sezonu .Po pierwszym okresie, po tym sezonie  ,może to nie będzie pełna informacja  ale sądzę, że ilość wody, która tam przepłynie i ilość ścieków która spadnie nie będzie tak droga  jak ewentualne sprzątanie terenu które mamy dzisiaj ,jeżeli  chcemy utrzymać czystość w sąsiedztwie .Jest to cena pewnego poziomu jaki na tej plaży a w perspektywie w innych miejscach zapewnić. Uważam, że jeśli będzie to koszy 2.000 - 3.000zł w skali roku ze wszystkimi kosztami. Uważam, że jest to wielki plus dla nas dla spędzających czas ,bo będą wiedzieli ,że o nich się myśli ,że można skorzystać z bieżącej wody z toalety w warunkach jakich mało gdzie się spotyka.

(022.55)Pan Eugeniusz Kluk- może mi uciekło uwadze, Panie Burmistrzu Pan powiedział, że Nadleśnictwo chciało partycypować w zakupie drugiej toalety, później się wycofało. Jaką kwotę Nadleśnictwo dołoży do tej inwestycji ?.

(0,23,16)Pan Burmistrz –deklaracja Pana Nadleśniczego jest na 1.000zł, podaliśmy numer konta .Nie potrafię powiedzieć czy kwota ta już wpłynęły, czy nie ale jest i myślę, że może być on partnerem jako gospodarz lasu ,może być partnerem w utrzymaniu w kolejnych latach i realizacji .Mamy deklarację prac które przy montażu zadeklarowały firmy korzybskie .Wiem

,że Pan Bronek ,ze środków sołectwa przewidział na początek pewną kwotę ,która mogłaby być na pierwsze początkowe koszty w tym okresie .Także kosztów z naszej strony na ten etap nie przewiduję .Natomiast czy przyjęłaby się odpłatna ,czy częściowo odpłatna ,bo są tacy którzy chcą za to pole namiotowe płacić ,dzisiaj mamy je bezpłatne.

Uważam, że nie jest to dla nas wielki zysk, a wielka korzyść w tym, że przyjeżdża się tutaj jest piękna sceneria ,piękne jezioro i do tego to zaplecze socjalne ,które do tej pory było słabym punktem naszych plaż .Także Kępice ,jezioro obłęskie ma taką murowaną, którą postawiliśmy wiele lat temu i ona lepiej lub gorzej ale działa: tam jest woda bieżąca i toalety dwie , ta byłaby w Korzybiu kolejna .Wiec poziom obsługi i dbałości o naszych turystów znacznie by się poprawił.

A tu gdyśmy zaczekali do dzisiejszej sesji, nawet przy takim trybie zwołania jak byśmy rozpoczęli to jutro nie zdążyłaby firma i to biorę na swoje barki –rozpoczęcie tej pracy przed podjęciem decyzji licząc na państwa akceptację z racji wagi zagadnienia i małej kwoty która, jest na to przeznaczona. Nie chciałem abyśmy to zrobili po biegu Garduły bo byłoby to o dzień ,dwa za późno. Myślę, że tu Pan Zenek przyzna rację, że jak tyle ludzi przyjedzie i będzie mogło skorzystać z normalnych warunków umycia rąk i skorzystania z toalety to będzie to wielki walor . I tylko ta sobota 19 zmotywowała mnie do tego, aby podjąć działania i namówić wykonawcę do tego żeby zechciał przystąpić do realizacji tych prac. Bo dzisiaj nie jest łatwo. Jest sezon urlopowy, wszyscy które deklarowali zainteresowanie taka pracą mówili o miesiącu sierpniu .W miesiącu sierpniu to nie mielibyśmy co montować ,bo trzeba myśleć o demontażu .Będzie ona na zimę demontowana ,kanalizacja będzie zaślepiona rura wodna odcięta w studni tak aby tego nikt nie niszczył ,a zamocowanie ma być takie aby nie porobić uszkodzeń.Na pewno będzie to dobrze zrobione, bo Pan dyrektor ma wsparcie w miejscowych zakładach.

(0,26,23)Pan Henryk Palewski - pytanie do Pana dyrektora :jak by się wszyscy chcieli podłączyć do tej nitki wodociągowej to ile rodzin mogłoby z tego skorzystać .

(0,26,41)Pan Waloński –zgodnie z dokumentacją jest 5 rodzin ,ale może to również być rodzin 8.

Pan Padewski –rozumiem, że tyle rodzin mieszka na tej ulicy,

Pan Waloński – tak.. Tak jest  układ tego podłączenia, że jeden budynek może się włączyć od innego budynku (Pacholik-Zawadzki), bo w innym przypadku podłączenie to będzie około 40 metrów…,a tak może być 10 metrów –połączenie przez podwórka.

 

(0,28,41) Pan Przewodniczący przedstawił projekt uchwały nr XXIV/156/2008 w sprawie zmian w budżecie gminy Kępice na rok 2008

 

Uchwały nr XXIV/156/2008 w sprawie zmian w budżecie gminy Kępice na rok 2008 została przyjęta jednogłośnie i stanowi załącznik nr 4 do protokołu.

 

Pan Braczkowski Bronisław– Szanowna Rado: chciałbym w imieniu swoim, Rady sołeckiej i na pewno większości mieszkańców pragnę podziękować, za przyjęcie tej uchwały .Tak naprawdę to tego oczekiwaliśmy od kilku lat, ciągle były dyskusje kiedy ,a czy można ,na jakim etapie są sprawy z tego bardzo się cieszę za podjęcie tej uchwały .To na pewno przyczyni się do ochrony środowiska, do czystości, do przyjemniejszego zapachu w lesie .

 

(0,30,36)Pan Burmistrz Marek Piotr Mazur – chciałbym dodać, że ta dyskusja trwała tyle czasu, ale na przełomie poprzedniego roku budowaliśmy w ogóle sieć wodociągową ,która dała taką możliwość korzystania z tej wody  bo tak jak państwo  widzicie najbliżej mieszkają  tam Państwo Jankowscy ,którzy mają studnię na poziomie  tafli wody w jeziorze .W związku z tym nie było takiej możliwości żeby choć prowizorycznie zasilić toaletę woda nie budując tej rury, bo z tym kłopotem dalibyśmy radę  nie zwołując sesji, bo środki na zakup toalety były w budżecie, ale dołączyć wody nie byłbym w stanie  i wtedy  ryzykowalibyśmy tym, że podalibyśmy wodę  która byłaby wodą  niewłaściwa  ,albo zakupilibyśmy urządzenie do przywożenia wody i odwożenia ścieków to byłoby zupełnie absurdalne mając studzienkę kanalizacyjna kilka metrów obok.

Także ja również bardzo się cieszę z tego myślę, że nie tylko Pan , Pan Zenek jest również z tego zadowolony bo jak widzi się tych turystów przyjeżdżających na plaże, nie mówiąc już o biegaczach bo ich cała masa. To na pewno poprawi komfort ich pobytu tutaj, a nam da wiele satysfakcji.

 

 

Pan Przewodniczący zamknął sesję słowami ”w związku z wyczerpaniem porządku obrad -XXIV sesję Rady Miejskiej w Kępicach uważam za zamkniętą”.

 

 

 

Sesja nagrywana jest na płycie CD

która stanowi załącznik do niższego protokołu.                                

 

 

 

Protokołowała:                                                         

Weronika Nowak .

 

 

 

                                                                                   Przewodniczący Rady Miejskiej

                                                                                                w Kępicach

                                                                                             Marek Busłowicz

 

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Dariusz Sieradzki 09-09-2008 13:58
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Ewa Derra 09-09-2008
Ostatnia aktualizacja: - 09-09-2008 13:58