System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
Referat do Spraw Społecznych i Obywatelskich
W skład Referatu Spraw Społecznych i Obywatelskich wchodzą następujące stanowiska pracy:
Kierownik referatu: inspektor Sylwia Łepecka wew. 21
Łepecka Sylwia – kierownik USC / kierownik referatu wew. 60
Dzierżawska Małgorzata – zastępca kierownika USC / stanowisko ds. dowodów osobistych i ewidencji ludności wew. 61
Ziemianowicz Sylwia – stanowisko ds. zarządzania kryzysowego, OC i p.poż. wew. 62
Szwiec Katarzyna – stanowisko ds. obsługi rady wew. 63
Zakres działań i obowiązki:
- organizowanie posiedzeń Rady, Komisji Rady, przygotowanie niezbędnych materiałów, protokołowanie posiedzeń Rady i Komisji,
- nadzór nad terminowym składaniem materiałów dla Rady,
- prowadzenie rejestru uchwał Rady i zarządzeń Burmistrza oraz publikacja uchwał Rady,
- prowadzenie rejestru interpelacji, wniosków i zapytań radnych,
- prowadzenie rejestru aktów prawa miejscowego,
- przygotowywanie projektów planów pracy Rady,
- realizacja zadań związanych z przeprowadzeniem referendum oraz wyborów Prezydenta do Sejmu, Senatu, wyborów samorządowych
-
Zadania z ewidencji ludności i dowodów osobistych
- prowadzenie rejestru mieszkańców,
- prowadzenie spraw związanych z zameldowaniem w miejscu pobytu stałego lub czasowego, wymeldowaniem z miejsca pobytu stałego lub czasowego, zgłoszeniem wyjazdu poza granice Rzeczypospolitej Polskiej oraz powrotu z wyjazdu poza granice Rzeczypospolitej Polskiej obywateli polskich, w tym wydawanie zaświadczeń o zameldowaniu na pobyt stały lub czasowy
- prowadzenie spraw związanych z wymeldowaniem obywateli polskich, którzy opuścili miejsce pobytu stałego albo opuścili miejsce pobytu czasowego przed upływem deklarowanego okresu pobytu i nie dopełnili obowiązku wymeldowania się,
- wydawanie zaświadczeń zawierających pełny odpis danych, dotyczących wnioskodawcy przetwarzanych w rejestrze mieszkańców oraz rejestrze zamieszkania cudzoziemców, w formie pisemnej lub dokumentu elektronicznego
- udostępnianie danych jednostkowych z rejestrów mieszkańców oraz rejestru PESEL
- przyjmowanie wniosku od osoby uprawnionej do posiadania dowodu osobistego lub w przypadku osoby nieposiadającej zdolności do czynności prawnych lub posiadającej ograniczoną zdolność do czynności prawnych od rodzica, opiekuna prawnego lub kuratora
- prowadzenie rejestru wyborców w systemie informatycznym, w tym jego aktualizacja
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Sylwester Czubajewski | 13-04-2018 13:04 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 13-04-2018 | |
Ostatnia aktualizacja: | Sylwester Czubajewski | 13-04-2018 13:09 |