Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Kępicach
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

Zarządzenie Nr 84/2009 Burmistrza Kępic z dnia 3 września 2009 roku w sprawie powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w tym do dokonania oceny czy oferenci spełniają wymagane warunki, oceny złożonych ofert i przedstawienia propozycji wyboru najkorzystniejszej oferty.


ZARZĄDZENIE Nr 84/2009

Burmistrza Kępic

z dnia 3 września 2009 roku

Na podstawie art. 19 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004 r. Nr19,poz. 177) oraz art. 31 ustawy z dnia 08 marca 1990r o Samorządzie Gminnym( Dz.U. Nr 13,poz.74 z 1996 z późn. zm.)

W sprawie powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w tym do dokonania oceny czy oferenci spełniają wymagane warunki, oceny złożonych ofert i przedstawienia propozycji wyboru najkorzystniejszej oferty.

§ 1

Powołuje się Komisję Przetargową do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego w celu wyłonienia wykonawcy zadania p.n. Zagospodarowanie terenu na cele rekreacyjno-sportowe w miejscowości Kępice, Korzybie, Barwino, Barcino,Bronowo, Obłęże, Ciecholub, Warcino, Osowo, Podgóry, Mzdowo, Pustowo, Płocko, Przytocko w składzie:

1. - Przewodnicząca - Beata Kropidłowska

2. - Członek ........... - Barbara Żylis

3. - Członek............ - Andrzej Gwoździak

§ 2

1.Do zadań Komisji Przetargowej w szczególności należy :

1.1. Przygotowanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego

a) przygotowanie materiałów przetargowych,

b) prowadzenie dokumentacji przetargowej,

c) przygotowanie części jawnej przetargu,

d) publiczne otwarcie ofert, odczytanie nazw firm, adresu i ceny przedstawionej w ofercie.

1.2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu badanie i ocena ofert :

a) sprawdzenie ofert pod względem merytorycznym i prawnym,

b) dokonanie punktowej oceny ofert zgodnie z zasadami i kryteriami określonymi

w dokumentacji przetargowej,

c) przedstawienie propozycji wykluczenia wykonawcy, odrzucenia oferty oraz wyboru

najkorzystniejszej oferty, a także wystąpienie z wnioskiem o unieważnienie postępowania

o udzielenie zamówienia,

d) niezwłoczne przedstawienie kierownikowi zatwierdzonego przez przewodniczącego

komisji protokołu z przeprowadzonego postępowania przetargowego,

e) udzielania wyjaśnień dotyczących treści instrukcji dla oferentów.

§ 3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Dariusz Sieradzki 03-09-2009 14:38
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Beata Kropidłowska 03-09-2009
Ostatnia aktualizacja: Dariusz Sieradzki 03-09-2009 14:40