System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
Z A R Z Ą D Z E N I E Nr 8/2008 Burmistrza Kępic z dnia 24 stycznia 2008 r.w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Kępicach
ZARZĄDZENIE NR 8/2008
Burmistrza Kępic z dnia 24 stycznia 2008
w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego
Urzędu Miejskiego w Kępicach
Na podstawie art. 33 ust.2, 40 ust.2 pkt 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym ( Dz. U. nr 142 poz. 1591 z późn. zm. ) zarządzam co następuje:
§ 1
Do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Kępicach wprowadza się następujące zmiany:
W § 6 dodaje się pkt. 4 o następującym brzmieniu: do czasu powołania Sekretarza jego obowiązki powierza się Zastępcy Burmistrza.
W §8 pkt. 11 otrzymuje brzmienie: stanowisko ds. funduszy strukturalnych i obsługi sołectw
W §8 pkt. 12 otrzymuje brzmienie: stanowisko ds. przeciwdziałania bezrobociu i pomocy stypendialnej
W § 8 dodaje się pkt:
21. stanowisko ds. promocji i rozwoju gospodarczego gminy
22. stanowisko informacji i obsługi interesanta
23. stanowisko spraw obywatelskich
W § 13 pkt. 1 skreśla się ppkt. g oraz ppkt. i.
W § 13 w pkt. 12 - stanowisko ds. przeciwdziałania bezrobociu i pomocy stypendialnej - dodaje się ppkt o następującym brzmieniu:
- prowadzenie zadań wynikających z Ustawy z dnia 16.12.2004r o zmianie ustawy o systemie oświaty w zakresie udzielanie pomocy materialnej dla uczniów z terenu gminy
- prowadzenie zadań wynikających z realizacji programu PFRON „ Uczeń na wsi ”
W § 13 pkt. 11 - stanowisko ds. funduszy strukturalnych i obsługi sołectw -otrzymuje brzmienie :
-zapewnienie pełnej obsługi sołectw (wybory sołtysów, Rad sołeckich, zebrania wiejskie, kontakty z sołtysami)
- sporządzanie wniosków o uzyskanie środków z Unii Europejskiej i innych źródeł,
- przygotowywanie specyfikacji Istotnych Warunków Zamówień przy udzielaniu zamówień publicznych dla wykonawców i dostawców przy realizacji
a) robót budowlano- montażowych
b) inwestycji.
- organizowanie przetargów na wykonanie inwestycji i prowadzenie dokumentacji w tym zakresie.
W § 13 pkt. 19 otrzymuje brzmienie: stanowisko ds. pozyskiwania środków pozabudżetowych:
- a) poszukiwanie i monitorowanie zewnętrznych źródeł finansowania zadań własnych gminy, ze szczególnym uwzględnieniem funduszy unijnych
b) przygotowywanie projektów i wniosków aplikacyjnych o środki pozabudżetowe ,
c) rozliczanie pozyskanych funduszy 2007 - 2015
e) udział w tworzeniu projektów w ramach Słupskiego Powiatowego Programu na rzecz Zatrudnienia i Spójności Społecznej, PO Kapitał Ludzki
f) planowanie, realizacja i rozlicznie inwestycji gminnych
W § 13 dodaje się pkt. 20 o następującym brzmieniu: stanowisko ds. promocji i rozwoju gospodarczego gminy:
- przygotowywanie wniosków o pozyskiwanie środków pozabudżetowych.
- prowadzenie stałego monitoringu funduszy Unii Europejskiej w zakresie
możliwości pozyskiwania środków ze szczególnym uwzględnieniem :
kultury, turystyki, granty.
- opracowywanie Strategii Gminy oraz realizacja programów wynikających
z zapisów Strategii.
- rozwijanie kontaktów z innymi gminami, samorządem powiatowym,
samorządem województwa, współpraca z zagranicą.
- opracowywanie i przygotowywanie materiałów promocyjnych dotyczących
Gminy,
- utrzymywanie bieżących kontaktów z przedstawicielami środków
masowego przekazu.
- prowadzenie kroniki Gminy.
- współorganizowanie i organizowanie imprez masowych na terenie
gminy.
- realizacja zadań w zakresie rozwoju turystyki na terenie gminy
- prowadzenie biblioteki urzędowej.
W § 13 dodaje się pkt. 21 o następującym brzmieniu: stanowisko ds. informacji i obsługi interesantów:
-obsługa interesanta w zakresie kompleksowej informacji urzędowej,
-kierowanie interesanta na poszczególne stanowiska,
-udzielanie informacji o procedurach załatwiania spraw, -Wydawanie odpowiednich druków i formularzy oraz pomoc przy ich wypełnianiu,
-przyjmowanie i sprawdzanie pod względem poprawności dokumentów składanych przez interesantów, rejestrowanie spraw oraz niezwłoczne przekazywanie ich na merytoryczne stanowiska,
-wdrażanie komputerowego systemu rejestracji i obiegu dokumentów,
-wprowadzanie danych do Biuletynu Informacji Publicznej,
-przyjmowanie wniosków o udostępnienie informacji publicznej,
-zapewnienie i aktualizowanie informacji wizualnej w Urzędzie Miejskim,
- bieżąca aktualizacja strony internetowej gminy Kępice.
W § 13 dodaje się pkt. 21 o następującym brzmieniu: stanowisko ds. obywatelskich:
- wprowadzanie zapisów z kart osobowych mieszkańców do lokalnej bazy danych;
- wprowadzanie danych z Aktów Stanu Cywilnego do komputerowej bazy danych;
- przyjmowanie zgłoszeń meldunkowych
- prowadzenie ewidencji kart osobowych mieszkańców i ewidencji komputerowej PESEL
- wykonywanie czynności administracyjno-biurowych;
- obsługa urządzeń biurowych;
- współdziałanie w organizowaniu akcji kurierskiej.
§ 2
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Sylwia Łepecka | 03-03-2008 15:08 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Lidia Hanczaruk | 03-03-2008 |
Ostatnia aktualizacja: | Sylwia Łepecka | 03-03-2008 15:28 |